نی نی تاب آنیل


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 277
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 511
:: باردید دیروز : 484
:: بازدید هفته : 511
:: بازدید ماه : 511
:: بازدید سال : 28493
:: بازدید کلی : 219776

RSS

Powered By
loxblog.Com

پنج نفر

نی نی تاب آنیل
شنبه 27 ارديبهشت 1400 ساعت 11:19 | بازدید : 618 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

خواب راحت چه شکلی است؟
امن ترین محیط خواب برای نوزاد خسته کننده ترین محیطی است که می توانید تصور کنید: یک تختخواب صاف و خالی ، فاقد پتو ، ضربه گیر ، بالشتک یا حتی حیوانات شکم پر. در یک دنیای کامل ، کودک خود را خوابیده اما بیدار به پشت می خوابانید و او برای مدت طولانی در طول شب و همچنین چرتهای طولانی مدت در خواب ، ساکت و آرام است.

سایت نی نی تاب آنیل یک جای عالی برای خرید تاب کودک راحت برای شما.

چه زمانی امن است که کودک شما جای دیگری بخوابد؟
بعضی اوقات خوابیدن در حین حرکت اجتناب ناپذیر است و بیشتر نوزادان هر از گاهی باید روی صندلی ماشین یا کالسکه بخوابند. نویسندگان مطالعه اطفال تلاش کردند تا این واقعیت را تکرار کنند که صندلی های اتومبیل ایمن ترین راه برای سفر نوزادان هستند و توجه داشته باشند که تقریباً تمام مرگ های مربوط به صندلی ماشین در خارج از یک وسیله نقلیه موتوری رخ داده است. همچنین لازم به یادآوری است که مرگ و میر در این دستگاه ها نسبتاً نادر بود. با این وجود چند قانون مهم وجود دارد که باید بخاطر بسپارید.

ابتدا نوزادان در صندلی ماشین ، کالسکه و گزاف گویی باید مشاهده شوند. بدیهی است که اگر مثلاً با اتومبیل رانندگی می کنید این غیر عملی است ، اما هرگز نباید کودک خود را روی صندلی ماشین تنها بگذارید. برای وسایلی مانند تاب و راک ، باید در نزدیکی آن باشید و کودک خود را تحت نظر داشته باشید.

دوم اینکه ، راکرها ، گزاف گویی ها و سایر دستگاه های دیگر باید همانطور که سازندگان آنها توصیه می کنند استفاده شوند. از کمربند ایمنی یا مهارهایی استفاده کنید که استفاده می شود (برخی از چیزهای مرتبط با Rock ’n Play هنگامی که نوزادان بی بند و بار به پهلو می غلتند و خفه می شوند). مطمئن شوید که کودک شما برای دستگاه خیلی بزرگ یا کوچک نیست. از هر وسیله ای که فراخوان فعال داشته باشد خودداری کنید ، به خصوص اگر کودک شما ممکن است در آن بخوابد. هنگام خرید دستگاه ، حتما کارت گارانتی را ارسال کنید تا بتوانید اعلان های ایمنی را دریافت کنید. اگر از دستگاه دست دوم استفاده می کنید ، می توانید بررسی کنید که آیا در ایالات متحده در وب سایت کمیسیون ایمنی کالای مصرف کننده فراخوانی فعال وجود دارد یا خیر. و به یاد داشته باشید که باید از استفاده از صندلی اتومبیل دست دوم خودداری کنید. مواد به کار رفته در صندلی های اتومبیل ممکن است به مرور ضعیف شوند و اگر تصادف کرده باشند ممکن است عملکرد صحیحی نداشته باشند.




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: